می تواند فشار خون بالا را وادار به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی به طور عمده از قند خون بالا ناشی از، پس از آن می تواند فشار خون بالا وادار به نفروپاتی دیابتی؟ اگر cann't است، وجود هر گونه ارتباط بین آنها را؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

نفروپاتی دیابتی شایع ترین عوارض دیابت است، اگر آن را نمی توانید به خوبی کنترل، ممکن است به مرحله پایان بیماری کلیوی منجر شود. پس چگونه آن را کنترل تبدیل شده است مهم ترین چیز برای بیماران. اگر می خواهید برای کنترل یک بیماری یا درمان آن، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که می دانیم در مورد آن روشن از جمله دلایل که ممکن است آن شود. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، آنها باید بدانند چه عواملی می تواند این بیماری را ایجاد کند. مشخص شده است که دیابت بیماری اصلی است و قند خون بالا به طور عمده عوامل آن است، به طوری که برای بیمار، آنها نیاز به کنترل قند خون خود را به خوبی. اما آیا آنها نیاز به کنترل فشار خون؟ آیا می توانم به سطح بالایی از فشار خون القاء این بیماری؟

بر اساس برخی از تحقیقات، فشار خون بالا دارای ارتباط مستقیم به نفروپاتی دیابتی. اما فشار اصلی خون بالا و افزایش سطح آن در طول پیشرفت بیماری ممکن است سرعت بخشیدن به توسعه این بیماری و عملکرد کلیه بدتر است. بیماران مبتلا به فشار خون بالا ممکن است به نارسایی کلیه در یک زمان کوتاه منجر شود، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کنترل فشار خون بالا نیز یکی از چیزهایی که مهم است.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که فشار خون بالا می تواند سرعت بخشیدن به توسعه نفروپاتی دیابتی و عملکرد کلیه بدتر است. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما باید با توجه بالاتر به سطح فشار خون شما را بپردازد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. emial ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

می تواند فشار خون بالا را وادار به نفروپاتی دیابتی





:: برچسب‌ها: فشار خون بالا، نفروپاتی دیابتی، می تواند فشار خون بالا وادار به نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: